fbpx
Media Markt introduceert loyaliteitsprogramma

Media Markt introduceert loyaliteitsprogramma

Media Markt start de Media Markt Club: een loyaliteitsprogramma waarmee vaste klanten profiteren van tal van voordelen. Een maand na de lancering haalde de elektronicaketen via alle winkels al ruim 60.000 registraties binnen. Met een vaste lijst van meer dan 600.000 ontvangers van nieuwsbrieven verwacht Media Markt snel een grote Clubledenlijst op te bouwen.

De Media Markt Club geeft de mogelijkheid om beter aan te sluiten op de belevingswereld van individuele klanten. Het zorgt voor een persoonlijkere benadering, bijvoorbeeld door kookgekken een kookworkshop aan te bieden of gameliefhebbers de mogelijkheid te geven een nieuwe release te reserveren.

Clubleden krijgen voorrang bij evenementen zoals optredens of signeersessies van bekende artiesten. Ook krijgen leden dubbele bedenktijd voor hun aankopen en krijgen ze deze desgewenst gratis thuisbezorgd. Gemak en plezier staan centraal. Ook hoeven clubleden zich geen zorgen meer te maken over het kwijtraken van bonnetjes, Media Markt bewaart de kassabonnen van clubleden namelijk gewoon online. Maandelijks verloot Media Markt een spectaculaire prijs aan één van de clubleden.

Omdat geven misschien nog wel leuker is dan krijgen, mag de winnaar ook een geldbedrag schenken aan een lokaal goed doel of initiatief naar eigen keuze. Hoewel Media Markt een grote internationale retailer is, staat lokaal ondernemerschap centraal. Het beschikbaar stellen van een geldbedrag aan een lokaal goed doel of initiatief sluit daar naadloos op aan. De maandwinnaar en de lokale Media Markt vestiging kunnen hiermee iets sympathieks doen voor hun regio.